Контрольна комісія продовжить вивчати факти неналежного розгляду звернень громадян

1Тимчасова контрольна комісія, яка вивчає факти неналежного розгляду звернень громадян посадовцями та чиновниками, завершила перший етап своєї роботи. Попередній звіт на одному з останніх засідань Київради представив голова ТКК Віталій Павлик.

Основний висновок, який зробила комісія, полягає в тому, що у структурі муніципальної влади столиці відсутня чітка і прозора система контролю за якістю та вчасним наданням відповідей на звернення киян.

«Отримані нами факти доводять, що проблема із розглядом звернень стосується не лише Київради, міської та районних адміністрацій, а й багатьох інших структур, які працюють у столиці. Найбільші ж проблеми з розглядом звернень та повідомлень у таких установах, як: «Київенерго», «Київводоканал», «Київгаз» та низці інших», – зазначає Віталій Павлик.

Він повідомив, що за результатами попередньої роботи ТКК внесено відповідні рекомендації та пропозиції міському голові та його заступнику. «Створення комісії та її робота навіть за кілька місяців вже має позитивний ефект – чиновники почали реагувати на наші звернення, а після участі у наших засіданнях працюють помітно ефективніше», – додає Віталій Павлик.

У той же час, за його словами, до ТКК продовжують надходити нові скарги щодо фактів порушень при розгляді звернень. З огляду на це міськрада продовжила термін діяльності цієї комісії ще на три місяці. «Це є доцільним, оскільки треба зосередити більше уваги на аналізі та розробити додаткові шляхи усунення проблем в сфері контактування чиновників із громадянами», – пояснює голова ТКК.

Віталій Павлик закликав киян активно інформувати про нові факти неналежного розгляду звернень посадовими особами владних структур столиці. Зробити це можна, звернувшись за адресами:

вул. Хрещатик, 36, тел. 202-72-34

вул. Вірменська, 29 (Громадська приймальня Віталія Павлика)

тел. 562-67-34, 355-60-07, 5626734@ukr.net.

Tags: , , , ,