«Київводоканал» перетворив споживачів на безправних «заручників» – депутат Київради

230613_01Користуючись монопольним становищем на ринку послуг з надання централізованого постачання холодної води та водовідведення, «Київводоканал» укладає зі споживачами договори, які не відповідають нормам діючого законодавства, а відтак підлягають перегляду та приведенню у відповідність до вимог нормативно-правових актів. Про це повідомив депутат Київради Віталій Павлик.

«Фактично все свідчить про те, що «Київводоканал» зловживає своїм монопольним становищем на ринку і ставить і киян у повну залежність від себе. Проблема в тому, що обрати іншого надавача послуг кияни не мають можливості, а тому вони вимушені погоджуватись на заздалегідь не вигідні для них умови», – зазначає Віталій Павлик.

Зокрема, за його словами, у нинішніх договорах міститься ціла низка пунктів, які можуть порушити права споживача – починаючи від не визначення чіткої вартості самого тарифу, а також у частині встановлення пені, використання персональних даних, можливості довести факт не належного надання послуги тощо.

В результаті опрацювання депутатського звернення Віталія Павлика, Антимонопольний комітет вбачає у діях ПАТ «АК «Київводоканал»» ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, тому направив підприємству обов’язкові для розгляду рекомендації, аби загрози ущемлення інтересів споживачів були усунуті.

«Столичні монополісти повинні припинити порушувати закон та діяти всупереч інтересам киян. Інструментом для боротьби проти зловживань є максимальна публічність. А отже, контроль за їх діяльністю продовжуватиметься й надалі», – підсумував Віталій Павлик.

Tags: , , , , , ,